Monday, November 23, 2009

Weekend-keluarkan peluh


Ahad-22.11.09
1) Kolam ikan kawan dah bersih semula. Tapi tak tahu berapa lama boleh tahan. Dari pagi bawa kemalam bekerja keras.Tapi ada selingan ke KL.. hasilnya. lumayan sekali. bersih dan rapi. rumput taman dipotong, lumut kolam dibuang..Lihat lah sendiri hasilnya..
2) Tgh hari bergegas ke Taman Titiwangsa TNB Substation untuk tengok barang apa yang TNB minta kawan supply.Current Transformer Manufacturer di Korea. Hico Transformer.
3) Singgah di Pavillion. Hajat di hati nak beli Kemeja dan seluar di butik Raoul tapi tak ada yang sesuai,Dockers takde saiz. sudahnya hanya makan donut di J.Co Donut di 1st floor - (higly recommend) better taste than Dunkin Donut.Donut lembut-Mini donut tu sekali telan aje.
4) Malam ke Darul Huffaz (www.darul-huffaz.com) untuk mendaftarkan anak-anak kawan ke kelas hafazan al-quran. Located at Presint Diplomatik. Cuti sekolah begini lebih baik masukkan kelas daripada asyik main kat taman aje. Lagipun kawan-kawan dia depan rumah akan balik ke Tokyo malam ni dab pulang ke Putrajaya semuala pada awal Jan. So takut mereka boring, main dan tgk TV shj, adalah lebih afdal masukkan mereka ke kelas ini.Pasti ada hasilnya yang lebih lumayan..Jazakallah khairan kathira.(Semoga Allah memberi ganjaran kepada kalian dengan kebaikan yang banyak)..

No comments:

Post a Comment