Thursday, February 24, 2011

kemana arahnya Anpec

Mingu-mingu nie Anpec mengalami kesibukan melampau tahap gaban..
1 team kat stesen janakuasa Temenggor
1 team ikut aku ke MCB Taiping Perak
1 team gi PMU Telok Kalong
1 team kat PMU Pandan
Nasib baik 1 team lagi tak jadi gi Jalan Gopeng Perak.
Kalau tidak semua tak tido...
Nie tak dicampur dengan kerja pengurusan yang wajib aku jalankan..
alhamdulillah..ini adalah rezeki dari yang Esa..
aku dah booking flight gi munich germany bulan march tapi nampak gayanya
terpaksa postpone kerana Dilo tak cukup korum..
Indonesia kena pergi juga bulan 3 nie, tapi takde tarikh yang sesuai.
Kena meeting dengan Hyundai Power Malaysia untuk future project..so boleh aku slotkan dengan Terman project sekali untuk presentation kepada TNB.. Bila nak jumpa Fahri?.
Semua orang tak ada kesempatan..
Tapi aku perlu rebut peluang ini sblm terbang dibawa angin...

1 comment: